tirsdag 2. juni 2009

Jeg må si jeg er ikke så veldig flink til å skrive.. men men.. jajajjaj.. ÆÆÆ. Men jeg kan jo fortelle at jeg har hatt en super helg i Bergen hos min søte venninne Jenny! Har hatt det så sinnsykt koselig! :D Var pent vær alle dagene, og alt var egentlig perfekt! Dro opp på fløibanen også og tok en øl der! Det var deilig! Resten av dagen gikk til flere øl, og noen enda flere.. også byen! Bergen er en by som jeg føler er byen for meg! Neste år er det bye bye og Hello Bergen ass!:D Jeg drar tilbake om ikke så lenge heller, tar litt sommerferien i den fantastiske byen:)

I de to neste ukene kommer det til å være jobbing, jobbing og nevnte jeg jobbing? så da fikk jeg og June et par dager tiligere fri for å dra til... (trommevirvel....) QUARTEN:D Jaaaa, Quarten! Fy faen jeg gleder meg!:D:D
Og en annen ting som har skjedd i mitt liv er at jeg har fått meg kaffemaskin! Så nå koster en Cappuccino meg 3.90,- Ti kapsler koster 39 kr.. og det er jo mamma som kjøper melk! Så kanskje jeg får litte rann bedre råd? :P

Jeg har også forresten kjøpt meg det nye Eminem albumet Relapse.. Det er veeldig bra! følte meg mye bedre når jeg gikk å kjøpte albumet isteden for å bare laste.. Jeg hører på det hele tiden i bilen! :D

Så jaa, det var det.. Nå har jeg fått ut noen av tankene mine i alle fall:) Legger ut et par bilder i fra Bergen<3<3

Tuddelu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar