onsdag 13. mai 2009

2 måneder på vei:)


Det er da straks 2 måneder siden sist innlegg! Utrolig men sant! Jeg sitter nå og syker meg selv opp for å gå å rydde rommet.. Det ser faen meg ikke ut! Og kl 19 skal jeg hente Elise, så skal vi hjem til ho for å se på film, også skal ho klippe meg:) Det blir kos!
Ellers så har jeg kommet hjem fra Italia sammen med June! Var en veldig fin tur:) Ble kjent med ei utrolig hyggelig jente som heter Debora:)(Bildet er da meg og Debora)
Og nå er det straks 17. mai! For det er vi alle så gla'i! :D Jepp, lurer bare på hva jeg skal den 16. og de 17. egentlig.. Innerst inne har jeg lyst til å dra til Oslo! :D Har aldri vært der på 17. mai.. men jeg har heller ingen å dra ditt med:(

Og i morra er det faktsik finale på Paradise Hotell! :D Det blir spennende, alt kan skje:D Nå ble det veldig mye fram og tilbake, og masse rot egentlig, ingen ting har en sammen heng.. Kan godt slenge på litt til! Vi har to store beiter rundt på jobben, og der har det nå kommet hester!! Det er så deilig om kvelden og kunne gå bort gi dem litt mat, og bare stå og se på de! De er noen fantastiske skapninger:D


Dette er da meg i fra Italia, drikker Capuccino i en liten by som heter Spina:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar