tirsdag 10. mars 2009

USA

I vinter dro jeg, broren min og pappa en tur over på nesten andre siden av verden, nemmlig til USA!!!! Det er den beste ferien noensinne!! Ikke at de andre har vært dårlige, tvertt om! Men USA var bare så sykt kult! Var i Magic Kingdom, altså Orginale Disney World, nå må det sies at jeg var i florida, nærmere bestemt Orlandoo, Key West, Miami!, Fort Lauderdale. Var også å bada i Mexico gulfen, der er de jo også kjent for å ha masse haier! men jeg badet med delfiner! Det var helt ekstremt kult! Fikk shoppa mye! Spesielt på Victorias Secret! Så skal du til USA for å shoppe, så er det et stort MUST! Vi var også å var på alligator farm, hvor vi fikk se og oppdage alligatorer i fri omgivelse. Og etterpå kunne vi holde og ta på en baby allitgator. Passeren sa at dette er som regel ikke en riktig holdning for en alligator. Men forskere mente at han hadde hjerne skade, mens passeren mente at dette var en av tusen, som ikke var aggresiv. Så jeg legger med noen forskjellige bilder fra da jeg var i USA. Og jeg skal tilbake! Ikke en gang, men flere!!





2 kommentarer:

  1. Så fine bilder Tina! Gratulerer med blogg;)

    SvarSlett
  2. Fine bilder, men orlando skriver med en o..også er det kun et disney world i verden, nemmelig i orlando. de andre heter disney land.

    SvarSlett